نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
كریستیانو رونالدو و یوونتوس؛ نزدیك تر از همیشه

كریستیانو رونالدو و یوونتوس؛ نزدیك تر از همیشه

 

«دور از انتظار اما نه غیر ممكن» این خلاصه تمام خبرهایی است كه در 24 ساعت گذشته دست به دست در رسانه‌های ورزشی می‌چرخد. كریستیانو رونالدوی ناراضی از خلف وعده‌های پرز و ناكام از درخشش در جام‌جهانی روسیه، اینك آماده است تا با تغییر باشگاهش، فضایی جدید را تجربه كند. فضایی كه شاید جایی حوالی شمال غرب ایتالیا و شهر تورین باشد.

 

شایعه ماه گذشته تمایل یووه برای جذب كریستیانو رونالدو، روز گذشته و در قالب سناریویی جدید از سوی روزنامه «Tuttosport» بار دیگر منتشر شد. خبری كه بسیاری از طرفداران به خاطر گرانقیمت بودن رقم انتقال این فوق ستاره، انجامش را بعید می‌دانستند. با این حال هر ساعت كه جلوتر می‌رویم رسانه‌های بیشتری به شمار راویان این خبر می‌پیوندند.

 

در حالیكه کریستیانو رونالدو از اینكه به اندازه کافی در رئال به او احترام گذاشته نمی‌شود و مدیران این باشگاه هم به قول‌هایی که برای تمدید قرارداد و افزایش دستمزد سالیانه او داده بودند، وفا نکرده‌اند به شدت ناراضی است، به نظر می‌رسد درهای خروجی رئال برای او بازتر از هر زمان دیگر است.

 

با اینكه مبلغ فسخ قرارداد رونالدو یک میلیارد یورو است و عملاً هیچ باشگاهی توانایی پرداخت چنین مبلغی را ندارد اما باشگاه رئال مادرید در وضعیت فعلی به طور جدی گزینه جدایی رونالدو را هم در دست بررسی دارد و به این بازیکن اعلام کرده که اگر یک باشگاه مناسب پیدا کند، رئال هم آماده مذاکره است تا به مبلغ مناسب این بازیکن را به فروش برساند. در این بین رابطه خوب ژوزه مندز مدیر برنامه‌های رونالدو كه به تازگی ژاوی كانسلو دیگر موكلش را عازم تورین كرده می‌تواند برگ برنده یووه بر سر راه این انتقال بزرگ باشد. در كنار تمام اینها یوونتوس می‌تواند در مورد این بازیكن نامدار ضمن نشان دادن انعطاف، استثنائاً تغییراتی را نیز در پرداخت‌های مالی خود اعمال كند.

 

 

امروز و در پرتغال نیز شایعه پیوستن كریستیانو رونالدو به یوونتوس، به رسانه‌های ورزشی این كشور راه یافت و روزنامه پرتیراژ و مطرح «Correio da Manhã» چاپ لیسبون، با جدی دانستن احتمال انتقال این بازیكن به یوونتوس از ارسال پیشنهاد اولیه و در عین حال محرمانه بانوی پیر به رئال خبر داده است.

 

این روزنامه با اشاره به باشگاه‌های منچستر یونایتد و پاریسن‌ژرمن به عنوان اصلی‌ترین رقبای یووه در راه انجام این ترانسفر، حس مثبت كریستیانو به یووه و تماشاگران بیانكونری در كنار ارتباطات خوب این باشگاه با ژوزه مندز را دلیلی كلیدی برای پیروزی یوونتوس در مقابل سایر غول‌های اروپایی در راه انجام این انتقال دانسته است.

 

كریستیانو رونالدو كه تعداد گل‌های زده‌اش در رئال‌مادرید در طول 9 فصل حضورش در این باشگاه از تعداد بازی‌‎هایی كه برای كهكشانی‌ها انجام داده بیشتر است، فصل گذشته نیز در آستانه جدایی از این تیم بود كه با مذاكرات و قول‌های فلورنتینو پرز مدیرعامل رئالی‌ها در مادرید ماندنی شد.

 

رونالدو چند سال پیش و در مصاحبه‌ای با اشاره با نزدیك بودنش به یووه پیش از پیوستن به جمع شیاطین سرخ، گفته بود: در 18 سالگی به یوونتوس نزدیک شده بودم، اما منچستریونایتد را برای تاریخ بزرگش و احتمال اینکه در آن‌جا بیشتر باتجربه شوم انتخاب کردم.

 

باید دید آیا 15 سال بعد از آن تصمیم كه رونالدو را از یووه دور ساخت، آیا این بازیكن در 33 سالگی بالاخره به یوونتوس خواهد پیوست یا كنار هم قرار گرفتن نام او و بیانكونری‌ها چیزی فراتر از سرخط اخبار و شایعات رسانه‌ها نخواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: